1. خانه
  2. مقالات
  3. تولید کننده قطعات وایتونی در اصفهان

تولید کننده قطعات وایتونی در اصفهان

تولید کننده قطعات وایتونی در اصفهان - دوام پارت آریا

تولید قطعات وایتونی در اصفهان

اورینگ وایتونی و همین طور پکینگ وایتونی، تولید انواع قطعات وایتونی، کاسه نمد های وایتونی به حرارت،اسیدگازها و بنزین ها به شکل تخصیی و ارسال به کل اصفهان و ایران برای همه مشتریان برای اینکه بتوانید خدمات ما را در زمینه تولید چنین محصولاتی ببینید می توانید با دوام پارت آریا در ارتباط باشید تا بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه نماییم. چرا که کارشناسان ما در این مجموعه می توانند بهترین خدمات را در زمینه تولید قطعات وایتونی در اصفهان به شما ارائه نمایند.

الاستومر فلوئورپلیمر چیست؟

الاستومر فلوئورپلیمر یک مدل پلیمر است که شامل زنجیره های مولکولی از یک یا چندین واحد ساختاری فلوئورینه می شود. به عنوان    از خصوصیات منحصر به فردی مانند مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، عایق الکتریکی و مقاومت به مدل پلیمر تخصصی در برخی از صنایع مانند؛ صنایع شیمیایی، صنایع پزشکی، صنایع هوافضا استفاده نمود. UV

یکی از مدل های معروف و مشهور آن الاستومرهای پلی تترافلوئورواستایرن است که با نام تجاری تفلون معروف است. این هم دارای یک سری خصوصیاتی مانند مقاومت در برابر حرارت و عدم تاثیرگذاری مواد شیمیایی می باشد. این خصوصیت آن را به عنوان یک ماده مورد استفاده در توید انواع محصولات مانند ظروف آشپزخانه، و قطعات الکتریکی تبدیل کرده است.

وایتون با نام تجاری شرکت دوپونت برای خانواده ای از لاستیک های مصنوعی به شمار می رود. از این محصولات می توان به شکل متداول در تولید اورینگ و دیگر محصولات شکل یا استخراج شده استفاده می شود. این خانواده از الاستومرها شامل کوپلیمرها یا ترپلیمرهای تترافلوئورواتیلن که دارای پلیمرهای ویژه می باشد.

تولید قطعات لاستیکی در اصفهان 

شرکت DuPont

دوپونت اولین شرکتی بود که واقعا در اصل این خانواده از مواد را بازاریابی کرد. پس می توان گفن که ویتون به عنوان اسمی است که بیشتری ارتباط را با این خانواده از فلوروپلیمر دارد. 4 خانواده اصلی از پلیمرهای ویتون وجود دارد که درصد فلورین در این کرید های مشهور ویتون بین 66 تا 70 درصد متغیر می باشد که از ان بیشتر در صنعت خودروسازی استفاده می نمایند و در صنعت خودروسازی کاربرد بسیاری را دارد.

اورینگ وایتون در اصفهان - دوام پارت آریا
 

وایتون چیست؟

Viton یک الاستومر فلوروپلیمر است که با نام تجاری DuPont شناخته می شود. این محصول به دلیل مقاومت در برابر دماهای بالا، مواد شیمیایی سوزاننده، روغن، سوخت و سایر محیط های متخاصم در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی‌های چقرمگی استثنایی ویتون، از جمله مقاومت در برابر حرارت و شیمیایی، آن را به گزینه‌ای عالی برای کاربردهایی مانند سیستم‌های O-ring و سایر قطعات لاستیکی در شرایط خاص تبدیل می‌کند. این ویژگی ها به Viton اجازه می دهد حتی در شرایط بسیار حساس و چالش برانگیز عملکرد خوبی داشته باشد.

تولید کننده اورینگ وایتون در اصفهان

شرکت دوام پارت آریا تولید کننده اورینگ وایتون در اصفهان می باشد ک می توانید در این زمینه بهترین مطالب و اطلاعات را از وبسایت ما دریافت و در اختیار داشته باشید. باید بدانید که ما در این زمینه در تلاشیم که بهترین اطلاعات را به مشتریان خود ارائه دهیم تا بتوانیم همیشه و همیشه رضایت آنها را جلب کنیم تا با ارائه خدمات خود قادر باشیم که بهترین ها را به آنها ارائه دهیم.

مزایای وایتون کدام است؟

  • Viton در توانایی خود برای تحمل دماهای بالا، در حالی که خواص مکانیکی عالی را حفظ می کند، از سایر الاستومرها بهتر عمل می کند.
  •  همچنین در برابر روغن و مواد شیمیایی مقاومت نشان می دهد و تحت تأثیر دماهای بالا قرار نمی گیرد.
  •  ترکیبات و مواد خام وایتون حتی زمانی که در دمای 204 درجه سانتیگراد تا 316 درجه سانتیگراد قرار می گیرند، انعطاف پذیری استثنایی از خود نشان می دهند.
  •  گریدهای ویتون در مقایسه با سایر الاستومرهای غیر فلوئوردار مانند روغن ها، سوخت ها، روان کننده ها و اکثر اسیدهای معدنی در برابر تخریب از طیف وسیع تری از مواد شیمیایی و سیالات مقاومت برتری دارند.
  • Wyton O-Rings عملکرد فوق‌العاده‌ای را در سوخت‌های اکسیژن دار خودرو به دلیل توانایی قابل توجه خود در مقاومت در برابر نفوذ مواد مختلف نشان می‌دهد.
  • Viton FKM مقاومت بسیار خوبی در برابر فشرده سازی نشان می دهد، حتی در دمای بالا که می تواند باعث شکننده شدن سایر الاستومرهای غیر فلوئور شود.
  • همچنین مقاومت فوق العاده ای در برابر اکسیداسیون اتمسفر و همچنین اثرات مخرب نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی از خود نشان می دهد.
قطعات وایتونی در اصفهان - دوام پارت آریا
 

چکیده کلام

در این مقاله در تلاش بودیم که بتوانیم بهترین اطلاعات را به شما ارائه نماییم تا اینکه با دست پر از اطلاعات از ما بتوانید خدمات را دریافت کنید. در کل باید بگوییم که دوام پارت آریا تولید کننده قطعات وایتونی در اصفهان و کل کشور می باشد و در این زمینه حرف اول را می زند.

نوشته قبلی
ثروتمندترین + با ارزش ترین شرکت های جهان ۲۰۲۳
نوشته بعدی
تولید اورینگ خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شماره تماس