مکنده و قاپک | شرکت دوام پارت آریا
کیفیت بالا | شرکت دوام پارت آریا
کیفیت بالا
اصالت کالا | شرکت دوام پارت آریا

اصالت

نوآوری در محصول | شرکت دوام پارت آریا

نوآوری در تولید

گارانتی محصول | شرکت لاستیک سازی دوام پارت آریا

ضمانت محصول

موجود در ابعاد و اندازه‌های متنوع و نامحدود

تولید مطابق نقشه مورد نظر شما

امکان دریافت سفارش به صورت غیر حضوری و ارسال آن

تولید توسط پیشرفته‌ترین و بروزترین دستگاه‌ها در کمترین زمان ممکن

تضمین کیفیت و اصل بودن محصول

نام محصول :

مکنده و قاپک

جهت سفارش این محصول با شماره 33687025 – 031 تماس بگیرید.

کاربرد :

قاپک وسیله‌ای است جهت بلند کردن شیشه، کاشی و سرامیک، MDF و… که به شما کمک می‌کند بسیار راحت‌تر وسایل را جابه‌جا کنید. درباره مکنده‌ها هم باید بگوییم که این قطعات لاستیکی با حذف نیروی انسانی و جایگزینی ماشین‌آلات در صنایع مختلف به منظور جابه جایی، آویزکاری، نشانه گذاری و تثبیت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت دوام پارت آریا توانایی تولید انواع مکنده لاستیکی، قاپک لاستیکی و ساکشن پنوماتیک در انواع متریال و ابعاد جهت صنایع مختلف چون صنایع کاشی و سرامیک، صنایع بهداشتی و صابون سازی، صنایع شیشه و سکوریت، صنایع غذایی و لبنیات و صنایع دارو سازی را دارا می‌باشد.

جالب است بدانید شرکت دوام پارت آریا تا کنون طیف گسترده‌ای از مکنده کارخانجات چینی را به منظور قسمت لعاب نهایی ظروف چینی در سایزهای مختلف تولید و عرضه نموده‌است.

مکنده‌های لاستیکی صنایع شیشه که به صورت پنوماتیک کار می‌کنند و در قسمت میانی لاستیکی، قطعه آلومینیومی قرار دارند و به این واسطه به قسمت مکنده دستگاه متصل می‌گردند؛ نیز جزو تولیدات ما در شرکت دوام پارت آریا می‌باشد.

برخی از کاربرد های مکنده‌های لاستیکی

بعضی از این کاربرد ها عبارتند از:

  • جهت جابه جایی
  • آویزکاری
  • تثبیت
  • نشانه گزاری
  • اتوماسیون و…

استاندارد ce اروپا

استاندارد سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت شغلی

استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی

استاندارد سیستم مدیریت کیفیت

مواد اولیه :

مکنده لاستیکی rubber sucker از جمله قطعات الاستومریک می‌باشد که در صنایع مختلف جهت جابه جایی ،آویزکاری، تثبیت ،نشانه گزاری، اتوماسیون و… مورد استفاده قرار میگیرد.
شرکت دوام پارت آریا طراح و تولید کننده انواع مکنده‌های صنایع مختلف طبق درخواست شما مشتریان گرامی با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد.
در نظر داشته باشد ما در شرکت دوام پارت آریا با کادری مجرب و کار آموخته هرنوع ساکشن لاستیکی را طراحی و تولید میکنیم.

آنچه لازم است راجب پکینگ‌ها بدانیم

نحوه کارکرد مکنده لاستیکی(rubber sucker aplicated)

باتوجه به نحوه قرارگیری مکنده‌های لاستیکی روی سطح صاف،مکنده می‌تواند فشار اتمسفر یا هوا را از ضلع مرکزی خود خارج کرده و و روی سطح بچسبد، سپس با ورود هوا به زیر لایه‌های لاستیکی از روی سطح جدا می‌شود.

کاربرد مکنده لاستیکی در صنایع و صنعت و پتروشیمی‌ها

این قطعه با توجه به حذف نیروی انسانی و جایگزین شدن رباط ها و مکانیزم ها ، همچنین الکترونیکی شدن در ازای اجرای مکانیکی در طیف وسیعی از صنایع از قبیل صنایع لبنیاتی،

صنایع الکترونیکی ، صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار میگیرند.

جنس قاب پک یا ساکشن پنوماتیک

باتوجه به محل قرار گیری و شرایط جوی به کار گرفته‌شده از الاستومرهای سیلیکون، وایتون، nbr. sbr.nr و… طبق درخواست مشتری ساخته می‌شود.

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید هر نوع محصول لاستیکی همراه با فلز، تفلون، منجید و … را سفارش دهید تا برای شما طراحی، ساخته و تولید شود، دوام پارت آریا با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت انواع قطعات لاستیکی و همچنین کادری مجرب و کارآموخته در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد تا با بهترین قیمت و کیفیت محصول خود را دریافت نمایید.

شماره تماس